fredag 6 augusti 2010

Snart är julen här!


Ja nu tror ni väl att tåget har spårat ur för mig, men saken är den att om 4 1/2 månad skall julkorten vara postade. Känner jag mig rätt så sitter jag i slutet av november och försöker knåpa ihop dem.

I år SKA jag ha dom färdiga i god tid. TÄnkte om jag kunde ha några till salu vid den årliga julmarknaden som brukar vara första advent!?? Vi får se, vi får se.

Pysslare som jag är så vill jag göra mina julkort själv. Därför googlade jag runt lite på julkort redan nu. Så får jag i lugn och ro arbeta fram några mallar. Här är några av fjolårets julkort.

Magnolia stämpel, jag bara älskar dem!
Skyltarna är från www.mirabyll.blogspot.com Hon gör helt underbara kort!

2 kommentarer:

  1. Haha, ja jag vet precis hur det brukar vara med julkorten så därför har jag antagit en julkortsutmaning i år. Man ska göra ett julkort i veckan, just för att slippa stressen. Det var också anledningen till att jag startade min blogg nu. Men det är ju så roligt med blogg så det kommer att dyka upp både det ena och det andra därinne :-)
    Dina julkort är jättefina!

    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Ja det var ju smart. Tyvärr har vi lite för lite utrymme i vårt hus, detta innebär att jag måste plocka bort efter varje "hobby stund". Så jag jag brukar pyssla några dagar i streck för att sedan plocka bort det igen för en tid. Vore kul med eget hobby rum, men tids nog får jag det också, fortare än man kan tro så är väl barnen utflugna å då blir det hobbyrum uppe på vind. =)

    SvaraRadera