onsdag 4 augusti 2010

Bröllopsgåva


I helgen var vi på bröllop. Å vilket bröllop, helt fantastiskt vackert. Brudparet önskade sig bidrag till sin bröllopsresa. Detta tyckte vi var jätte bra, svårt att hitta någon gåva som brudparet annars har nytta och glädje av. Men jag tycker det är så tråkigt och ge bara ett kuvert så då kom jag på denna idé. En present ask! =) Blev riktigt nöjd med den. Många timmar blev det innan jag var nöjd men sån är jag. Oftast när jag börjar med något projekt likt denna vet jag aldrig hur slutresultat ska bli. Utan det är något som kommer vartefter. Nästa projekt ska bli att altra en bok, släktens minsting fyller 1 år. Tänkte ge födelsedagsbarnet en bok där mor o. far kan skriva upp citaten. Med två egna barn vet jag att det är många roliga och kluriga kommentarer som man inte annars kommer ihåg. Hmmm.... men hur ska den se ut....?

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Men såå fin ask du har gjort! Verkligen jättefin! Hittade förresten mycket fint & kul härinne så jag sätter upp mig som följare så att jag inte missar nåt ;-)
    Ha en fortsatt bra dag!!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack! Jag är jätte nöjd med den själv. Kul att du sätter upp dig som följare, min FÖRSTA!!! =)

    SvaraRadera